6/22/2014

New in: Nike Air Max

Today I just wanted to show you my latest purchase. I was looking for these beauties for a very long time. I was so fortunate to find them yesterday in one of the Nike stores in Poland. They had them also in bright yellow and blue versions and (of course) I struggled a lot to choose which ones I should get. 

I also wanted to write a little bit about small changes that I've just made. As you can see the design of the blog is a bit different but from now you will be able to read the majority of my posts also in Polish. I will not be translating them word by word as I think it sometimes simply does not work at all. I hope you will like my little improvements! 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój najnowszy nabytek! Szukałam tych butów całe wieki (w różnych krajach) i możecie sobie wyobrazić moje zdziwienie, kiedy wpadłam na nie buszując po Galerii Kazimierz w Krakowie. Buty można dostać w trzech wersjach kolorystycznych, ale po długim namyśle zdecydowałam, że neonowo żółte to jednak trochę za dużo, nawet jak dla mnie, a niebieskie są po prostu mało ciekawe. No i wróciłam do domu z różowymi!

Wprowadziłam kilka małych zmian na moim blogu, ale chyba najważniejszym "ulepszeniem" będą posty publikowane również w języku polskim. Nie zamierzam tłumaczyć wszystkiego dosłownie, gdyż nie zawsze miałoby to sens. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje nowe małe "zmiany"!

Enjoy!

10 comments:

  1. jak najbardziej pewnie ze sie podobaja jak i buciszcza <3 sa genialne <3

    ReplyDelete
  2. This is beyond beautiful!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ReplyDelete
  3. Są genialne!!!!! zawsze i wszędzie!!

    pozdrawiam,
    Ola

    ReplyDelete
  4. Great picture dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. so cool!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    ReplyDelete
  6. Those are cute! Thank you so much for your comment! Comments really make my day<3 I had been away from the blog for a month and finally got to post again. I think you'll really like it! Would love for you to come by!

    xx

    ReplyDelete
  7. un diseño muy original pero demasiado rosas
    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    ReplyDelete